Meldactie Hulpmiddelen

hulpmiddel
hulpmiddel

Heb je na 1 augustus 2022 een hulpmiddel aangevraagd, geleverd gekregen, laten meeverhuizen, laten onderhouden of repareren? Dan hoort Ieder(in) heel graag je ervaringen. Laat weten waar het toch nog misgaat. Maar ook positieve ervaringen zijn zeker welkom!

Twee jaar geleden zijn er afspraken gemaakt met gemeenten, zorgverzekeraars en leveranciers om de dienstverlening op het gebied van hulpmiddelen te verbeteren. Met de Meldactie hulpmiddelen is vorig jaar gebleken dat dit nog niet meteen tot grote verbeteringen heeft geleid. Nu wil Ieder(in) opnieuw gaan kijken of de dienstverlening sindsdien alsnog is verbeterd.

Het melden van ervaringen kan zoals gebruikelijk via een online vragenlijst. Invullen duurt vijf tot tien minuten.

Ga hier naar de vragenlijst Meldactie Hulpmiddelen

De vragenlijst staat open tot en met 25 juli. Daarna sluiten we de meldactie af. In het najaar gebruikt Ieder(in) de uitkomsten van de meldactie in de lobby na publicatie.

Heb je hulp nodig bij het invullen van de vragenlijst, dan kan je terecht bij het Meldpunt: 085 – 400 70 22

Dank voor je deelname!