Een goed gesprek met bedrijfsarts of klantmanager Bijstand

Voor iedereen met een beperking of chronische ziekte die te maken krijgt met onbegrip van de bedrijfsarts of klantmanager Bijstand gemeente

Ze denken dat ik me aanstel maar ik kan echt niet werken.

Wat kan ik doen om te maken dat ze me wel geloven?’

Onderwerpen die aan bod komen zijn :

  • Hoe moet ik me gedragen?
  • Wat kan ik van de bedrijfsarts of klantmanager verwachten?
  • Hoe zorg ik dat ik serieus genomen wordt?

 

Voor wie is deze gespreksgroep?

Voor inwoners van Utrecht die een chronische ziekte of een beperking hebben waardoor ze (tijdelijk) niet in staat zijn om te werken.

 

Doel

  • De workshop helpt mensen die in de Bijstand zitten of zich ziek hebben gemeld zich goed voor te bereiden op een gesprek met de bedrijfsarts of klantmanager Bijstand
  • De workshop helpt u om tijdens het gesprek begrip te kweken voor uw situatie.

 

Aantal deelnemers: 10

Kosten: deelname is gratis

 

Meer informatie

Bijeenkomst woensdag 5 juni, van 13.00 – 15.30 uur

Plaats:

U Centraal
Drift 11
Utrecht

Klik hier om aan te melden

Meer informatie:
Ijda Colet (06 107 87 738)
Roos Hoelen    (06 209 15 820)